Priser 2024

Du hittar våra priser och kan köpa våra olika rabattkort samt ansöka och betala medlemskap på vår sida hos MATCHi - https://www.matchi.se/facilities/grottan

Du kan också ladda ned appen MATCHi för att enkelt boka klättering eller anmäla dig till våra våra kurser och arrangemang.

Skulle MATCHi av någon anledning inte fungerar för dig kan du betala till föreningens Swish 1231776731 eller bankgiro 801-4581. Ange vilken typ av avgift och namn på betalningen. OBS. Om du betalar direkt till föreningen kan det ta några dagar innan medlemskap och klätterkort aktiveras då det krävs manuell hantering.

Medlemsavgift 2024

600 kronor för familjemedlemskap
300 kronor för enskilt medlemskap (oavsett ålder).

För att bli medlem ansöker du och betalar hos MATCHi. (du behöver registrera en användare om du inte redan har en)

För dig som inte kan eller vill använda MATCHi kan du ansöka om medlemskap här: https://bit.ly/medlemharkk  OBS! Om du planerar att använda appen MATCHi för att köpa säsongskort eller betala engångsklättringar direkt efter ansökan måste du betala medlemskapet i MATCHi.

Om har frågor skicka ett mejl till info.harkk@gmail.com

För medlemmar:

Årskort

Senior (från det år man fyller 19)

Tillträde till Grottan under alla tider när det ej pågår bokade aktiviteter.

Barn t.o.m. 13 år som omfattas av samma familjemedlemskap som en vuxen med årskort klättrar utan extra kostnad tillsammans med den vuxne.

Ungdom/Student

Gäller student samt ungdom 14-18 år utan medföljande vuxen efter målsmans godkännande.

Ger tillträde till Grottan under alla tider när det ej pågår bokade aktiviteter, gäller vid öppna klubbklättringar med hallvärd.

Nytt för 2024! Gäller nu också som terminsavgift för våra 14+ träningsgrupper för både vår och hösttermin.

Friskvårdsbidrag

Behöver du ett kvitto för att få friskvårdsbidrag från din arbetsgivare. Hör av dig till info.harkk@gmail.com

Terminsavgift för träningsgrupper för barn och ungdom

Avgift för deltagande i gruppträning en termin/kurs (minst 10 ordinarie träningstillfällen).

Ungdom (från 14-18)

Barn (Till och med det år man fyller 13)

För dig som ännu inte är medlem: