Träningsgrupper

På våra klätterträningar får eleverna öva såväl teknik och styrka på väggen, som ansvar och kamratanda på golvet. Klättring stärker både kroppen och självförtroendet, här får alla sätta egna mål och få hjälp och stöttning att nå dem. Att det dessutom är fantastiskt roligt att klättra behöver knappt nämnas!

15 januari 2024 startar våra träningsgrupper för våren. Du kan läsa mer och anmäla dig här.

För att delta i våra träningsgrupper ska man vara medlem i föreningen och utöver medlemsavgiften betala en träningsavgift - träningsavgiften gäller för en termin i en träningsgrupp.

Om du är osäker eller mest är intresserad av att prova på klättring erbjuder vi öppen träning och prova på klättringar för barn och ungdomar samt medföljande vuxna på söndagar 10-12 under terminerna.

För vuxna som vill klättra med andra men inte är med i en träningsgrupp har vi hallvärdar som håller öppet på torsdagar kl 19-21.

Titta i vår kalender för att vara säker på att vi har öppet.

Vill du träna med oss kan du lämna en intresseanmälan här https://bit.ly/tranaklattring så återkommer vi med mer information.