Sponsring

Att driva en klätterhall är en stor utgift för en förening och för att kunna erbjuda klättring i Härnösand till rimliga priser behöver vi andra intäktskällor. Genom att sponsra oss bidrar ni till en utvecklande aktivitet som tidigare varit svårtillgänglig i Härnösand. Vill du veta mer om oss?

Sponsringspaket Härnösands klätterklubb

Bronspaketet - Pris 5000 kr

Företaget får sitt företagsnamn eller logga på föreningens hemsida och en skylt uppsatt på en väggsektion i klätterhallen under 1 år.  Företaget tillser att vepa/skylt eller motsvarande finns att sätta upp.

Silverpaketet - Pris 7500 kr

1. Företaget får sitt företagsnamn eller logga på föreningens hemsida och en skylt uppsatt på en väggsektion i klätterhallen under 1 år.  Företaget tillhandahåller logotyp i digitalt format samt vepa/skylt eller motsvarande finns att sätta upp.

1. Företaget får 25 presentkort att ge sina anställda som berättigar dem inträde i klätterhallen under föreningens öppettider. Presentkortet gäller för två personer så den anställda kan ta med en kompis eller barn mm.

Guldpaketet - Pris 10 000 kr

1. Företaget får sitt företagsnamn eller logga på föreningens hemsida och en skylt uppsatt på en väggsektion i klätterhallen under 1 år. Företaget tillser att vepa/skylt eller motsvarande finns att sätta upp.

2. Företaget får ett företagsevenemang för upp till 25 personer. Under evenemanget får företaget tillgång till klätterhallen med en ledare som håller i två timmars klättring. Till exempel för en AW, teambuilding mm. Tillfället måste förbokas för att ledare ska säkras.

Sponsra en öppen klättring - Pris 2500 kr

Föreningen håller 2h gratis öppen klättring . Vid annonsering framgår det vilket företag som sponsrar inträde för alla och om företaget tillhandahåller skylt eller flagga har vi den framme vid klättringen. Vi kan med denna sponsring erbjuda familjer med mindre betalningsförmåga men som kan komma och klättra gratis.

Ytterligare sponsring

Silversponsor

Ytterligare 2500 kronor i sponsring utöver silverpaketet ger tillgång till 25 extra presentkort.

Guldsponsor

Ytterligare 2500 kronor i sponsring utöver guldpaketet ger tillgång till 25 extra presentkort.

Ytterligare 3500 kronor i sponsring utöver guldpaketet ger tillgång till ytterligare ett 2h evenemang för upp till 25 personer.

Annan sponsring

Om våra paket inte passar er men ni ändå vill bidra till klättringen i Härnösand hör av er till info.harkk@gmail.com