Klätterkort

Du kan köpa klätterkort direkt från vår hemsida eller beställa mot faktura från eller ansöka om ett löpande abonnemang med månadsbetalning från info@harnosandsklatterklubb.se

Klätterkort 12 mån

Tillträde till Grottan under alla tider när det ej pågår bokade aktiviteter. För priser se Köp årskort.

OBS!

• Senior - Klätterkort 12 månader (Årskort) för senior med familjemedlemskap i Härnösands klätterklubb gäller även för barn t.o.m. 13 år som omfattas av samma familjemedlemskap när de klättrar tillsammans med den kortinnehavaren.

• Ungdom/Student - I klätterkort 12 månader för ungdom/student ingår även deltagande i vår ordinarie träningsgrupp för ungdomar under kortets giltighetstid.

Klätterkort 6 mån

Tillträde till Grottan under alla tider när det ej pågår bokade aktiviteter. För priser se Köp halvårskort.

• Ungdom/Student - I klätterkort 6 månader för ungdom/student ingår även deltagande i vår ordinarie träningsgrupp för ungdomar under kortets giltighetstid.

Klätterkort 30 dagar

Tillträde till Grottan under alla tider när det ej pågår bokade aktiviteter. För priser se Köp månadskort.