Prova på klättring under höstlovet

2021-11-02 i Allmänt

Prova på klättring med Härnösands klätterklubb under höstlovet. Du får möjlighet att prova på både bouldering (klättring på lägre klätterväggar utan rep med madrass som fallskydd) och topprepsklättring med rep och sele på högre väggar för 75 kronor.

Prova på klättring med Härnösands klätterklubb.

Vi inleder med en genomgång av säkerhet i hallen därefter får man möjlighet att prova på både bouldering (klättring på lägre klätterväggar utan rep med madrass som fallskydd) och topprepsklättring med rep och sele på högre väggar.

Barn deltar tillsammans med vuxen som aktivt ansvarar. Är ni fler personer, fyll i en anmälan per person men skriv i rutan övrigt vilka som klättrar tillsammans.

Det finns ett begränsat antal platser. Vi kommer att bekräfta deltagande. Anmälan gör du här https://forms.gle/iVTTsguNUQLxw5yEA

Pris:
Prova-på engångsklättring 75 kronor - engångsklättring för medlemmar 50 kronor. Medlemmar som betalat terminskort eller träningsavgift deltar utan extra kostnad.

Lån av utrustning ingår.